Jógová zahrada
pro vaše tělo i duši

hero

Chcete si vypěstovat
zdravé návyky?

Yogarden je pomyslná zahrada pro váš vědomý odpočinek. Ať už vás naplňuje jóga, pilates, meditace či jiné. V Yogarden budete růst. Naše 3 sály skýtají dostatek prostoru k pohybu i nadechnutí. A s našimi certifikovanými lektory se budete posouvat ve vašem tempu.



Nabízíme lekce pro začátečníky i pokročilé jogíny. Jemné praxe i ty náročnější, workshopy, tématické semináře, velké skupiny i individuální hodiny. V Yogarden potěšíte své tělo a pohladíte duši. Ponese to své ovoce v každodenním životě.

Namasté!

hero

Kalendář lekcí

somatic-landing.jpg

Somatic jóga s Iarou Lamat

Zlepšete svou pohodu, obnovte rovnováhu a pěstujte hlubší spojení se svým tělem a myslí prostřednictvím transformační praxe somatic jógy.

Spojte se hluboce sami se sebou prostřednictvím Somatic jógy. V této praxi se naučíte nástroje, jak zpomalit a spojit se s Moudrostí uvnitř sebe. JÓGA znamená spojení (těla, mysli a duše). Budete se pomalu učit rozpovnávat, kde jste či nejste se sebou a svým tělem spojeni. Během 8 týdnů nabízíme pro jogíny všech úrovní a dovedností harmonickou směs pohybu a take všímavosti. Lekce jsou vedené v anglickém jazyce.

zjistěte víceRead moredetails

Získejte Sílu a Harmonii s Animal Flow

Potřebujete se protáhnout po celém dni u počítače a zároveň vyzkoušet něco nového?

Pak je tu pro vás Animal Flow cvičení na všech čtyřech! Získejte nový rozměr v pohybu a objevte sílu a flexibilitu, kterou jste dosud neznali.

zjistěte více
hero
holistic-landing.jpeg

Holistická jóga pro začátečníky s Martinem Wagenknechtem

Začínáte s jógou a chcete si osvojit správné návyky? Nebo jste pokročilý a chcete své jogínské vědomosti posunout o kus dál? Zažijte jógu, která funguje mnohem hlouběji. Jógu, která vás protáhne a zároveň mentálně osvěží a nabije.

Jóga ve své podstatě funguje celostně - oslovuje nejen naše tělo, ale i naši mysl a duši. Kombinuje v sobě různorodé techniky harmonizující nás do hloubky. Získejte nový dosud nepoznaný rozměr vnímání svého těla a sama sebe.

zjistěte více

Seznamte se s našimi jogíny

Rosibel Marquez

Rosibel Marquez

Věnuji se různým druhům Vinyasa jógy pro pokročilé. Vždy se snažím své studenty posunout v jejich praxi o krok dále.

Více o mně
Jakub Bláha

Jakub Bláha

V Yogarden vedu kurz Hatha jógy pro začátečníky s cílem sdílet s vámi maximum toho, co jsem od svých učitelů načerpal já sám.

Více o mně
Denisa Lauková

Denisa Lauková

V Yogarden vedu lekce zaměřené na power flow jógu a relaxaci.

Více o mně
Honza Šilar

Honza Šilar

Jsem trenér funkčního dýchání Oxygen Advantage, Instruktor SOMA Dech® a facilitátor Grof® Breathwork.

Více o mně
Tereza Hausmanová

Tereza Hausmanová

V Yogarden nabízím individuální lekce na míru tělu i duši, Mindfulness, lekce Vinyasa a Hatha jógy.

Více o mně
Martin Wagenknecht

Martin Wagenknecht

Nabízím v Yogarden kurz Holistické jógy; bezpečnou jógovou praxi vyživující všechny úrovně naší bytosti.

Více o mně
Marcela Mikešová

Marcela Mikešová

V Yogarden nabízím multismyslové kurzy pro batolata, s respektujícím přístupem ponděcuji aktivní rozvoj dětí.

Více o mně
Marcela Neradová

Marcela Neradová

Jsem akreditovanou lektorkou hormonální jógy. Vedu v Yogarden ucelené kurzy, které současně také obohacuji znalostmi aromaterapie.

Více o mně
Tamara Gajdůšková

Tamara Gajdůšková

Mé lekce jsou vedeny stylem Vinyasa jógy; vhodné jak pro začatečníky, tak pro pokročilé. Ke zpříjemnění a hlubšímu prožitku manter hraji na začátku a na konci lekce na indické harmonium.

Více o mně
Iara Lamat

Iara Lamat

Nabízím lekce Somatické jógy a individuální terapie (v angličtině nebo ve španělštině).

Více o mně
Alexandra Gálová

Alexandra Gálová

Na lekcích Flow in Motion propojuji jógu, Pilates a umění meditace tak, aby se každý mohl plně ponořit do radosti z pohybu a plynout se svým tělem.

Více o mně
Francesca Bettinelli

Francesca Bettinelli

Jsem certifikovaná instruktorka Pilates Polestar a Barre s více než desetiletou praxí.

Více o mně
Iveta Romanovská

Iveta Romanovská

V Yogarden nabízím kurzy jógy pro těhotné či lekce se zaměřením na zdravá záda a celý pohybový aparát.

Více o mně
Magdalena Artur Šrámková

Magdalena Artur Šrámková

V Yogarden vedu lekce Animal Flow - formu cvičení s vlastní vahou, s prvky jógy, gymnastiky a pohyby inspirovanými zvířaty.

Více o mně

Nevíte jakou lekci vybrat?

Barre

Barre je originální cvičení zaměřené na celé tělo. Je kombinací pilates, baletu a funkčního tréninku, který však neztrácí na ženskosti. Lekce jsou dynamické, nabité energií a vždy propojené s hudbou. Spojením tance, posilování a protahování je zapojeno celé tělo. Předchozí zkušenosti s tancem nejsou podmínkou.

zjistit více

Cvičení pro děti

Ani na ty nejmenší jsme v našem studiu nezapomněli.

zjistit více

Flow jóga

Flow (plynutí) je jóga v pohybu. Flow jógu lze cvičit energickým, dynamickým a stimulujícím způsobem, nebo jako jemnou, šetrnou a relaxační praxi. Vždy je kladen důraz plynulý (nikoli statický) přechod mezi jednotlivými pozicemi v souladu s dechem.

zjistit více

Gravid jóga

Gravid jóga je sestavena z jógových cviků, které jsou přizpůsobené těhotným ženám. Pohyby jsou pomalejší, bezpečné, nikoli kondiční či silové. Nastávající maminka tak získává větší sebedůvěru a naladění se na své vlastní tělo i na miminko. Pravidelné provádění cviků pro těhotné ženy současně napomáhá snadnějšímu porodu.

zjistit více

Hatha jóga

Hatha jóga je nejčastějším typem jógových lekcí vyučovaných u nás na západě, řada dalších jógových stylů je z ní odvozena. Je považována za jemnou pomalejší jógu přívětivou pro začátečníky. Zaměřuje na statické pozice, soubor jógových poloh (asán) a dechových technik.

zjistit více

Holistická jóga

Holistická (celostní) jóga není ani tak styl jógy, jako spíše přístup k józe a k celé lidské bytosti. Upřednosťnuje souvislosti celku před zaměřením se na jeho části. Na lekcích praktikujete standardní jógová a dechová cvičení, meditace a relaxaci, avšak s důrazem i na hluboký obsah uvnitř vás a vašeho těla, nikoli pouze s důrazem na dokonalost formy (provedení jógových pozic apod.).

zjistit více

Hormonální jóga

Hormonální jógová terapie je speciálně připravená sestava cviků, které při opakovaném a pravidelném cvičení stimuluje a masíruje ženské orgány. Pomáhá tak odstraňovat potíže spojené s nízkou hladinou hormonů u žen a nastoluje hormonální rovnováhu. Pomáhá při menopauze, premenstruačním syndromu, bolestivé či nepravidelné menstruaci, neplodnosti aj. Doporučujeme konzultovat účast na kurzu s lektorem v případě jakýchkoliv zdravotních potížích (endometrióza, operace srdce, rakovina prsu atd.).

zjistit více

Jin jang jóga

Jedná se o kombinaci Jin (uvolňující) jógy a Jang jógy (stahující /zpevňující) jógy. Na lekci zažijete střídání dynamyčnosti a uvolnění, silovosti a relaxace se zaměřením vždy na pár konkrétních pozic, ve kterých chcete setrvat, ať už uvolněním nebo skrze výdrž a zapojení všech svalů. Vhodné pro pozorvání dynamiky, jak se tělo a mysli cítí v odlišných „polohách“; v aktivitě a pasivitě. Ideální pro vystoupení z vaší komfortní zóny, ať už jste spíše na silovou jógu nebo naopak na pomalejší cvičení. V této lekci poznáte oba póly.

zjistit více

Jóga pro začátečníky

Kurzy a lekce jógy pro začátečníky si kladou za cíl seznámit jogína se základními stavebními prvky jógy tak, aby se dokázal již v prvních týdnech soustředit a poznávat své tělo a na něj působící jógovou praxi. Kurzy jsou koncipovány přehledně a systematicky jak pro začátečníky, tak i pro věčné začátečníky, kteří se chtějí v jógových základech zdokonalit.

zjistit více

Jóga pro zdravá záda

Jóga zaměřená a podporující prevenci a odstranění bolesti zad, potažmo celého pohybového aparátu. Na lekci se kombinují průpravná jógová cvičení, asány a dechová cvičení s fyzioterapeutickými prkvy a pomůckami. Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie i téměř jakoukoliv tělesnou kondici. Je to ideální cvičení pro ty, kteří tráví většinu dne u počítače.

zjistit více

Pilates

Pilates je speciální systém cvičení inspirovaný kalanetikou, jógou a baletem. Vyváženým způsobem podporuje pohyblivost a sílu všech hlavních svalových skupin v těle a zaměřuje se na posílení středové části těla. Zlepšuje flexibilitu, sílu, držení těla a jeho rovnováhu. Pilates zahrnuje jak cvičení s vahou vlastního těla tak i se speciálním vybavením – míčky, činky, pásky... Cviky v pilates se provádějí pomalu, kontrolovaně a plynule, jednotlivé cviky kombinují posilování a protahování.

zjistit více

Somatic jóga

Jedná se o pohybovou „terapii“, která má za cíl převychovat mozek ve způsobu, jakým je naučen vnímat a pohybovat svaly těla. Ty mohou být napjaté nebo jinak omezené z různých důvodů; kvůli navyklým vzorcům, emočnímu stresu, zraněním či úrazům. Malé, pomalé a jemné pohyby slouží k převýchově našeho mozku, aby se mohl uvolnit a funkčněji pohybovat těmito svaly. Plynulými jemnými pohyby se dostává péči celému tělu; kloubům, páteři a podporuje se tak jejich pružnost a sílu.

zjistit více

Vinyasa jóga

Dynamický styl jógy vhodný pro středně pokročilé jogíny. Ve vinyasa józe neexistuje žádná standardní cvičební sestava, která má být dodržena. Styl, tempo a náročnost lekce se liší dle učitele. Lekce může být buď dynamická a zaměřená na posilování pozic, nebo pomalejší s důrazem na pohyblivost a flexibilitu páteře či boků. Vždy je kladen důraz na sladění pohybu s dechem.

zjistit více

1 / 13

hero

bistro

Bistro Yogarden vám přijde k chuti před, po i bez jógy. Nakafé a nadorté se u nás totiž smí i bez namasté.



V nabídce máme kávu i chai latte, matchu i fresh džusy nebo originální limonády, zdravé dezerty a mnoho dalšího.

Těšíme se na vás.

A co je u nás nového?

Kudy k nám

3 sály

multilingual

klimatizováno

recepce

bistro